Steel Nightingales

Minä, Amanda Silverheart päätin monien viikkojen mietinnän jälkeen luoda tämän clubin, mutta en tiedä oliko se loppujen lopuksi järkevä päätös. Alku ei ole sujunut kuin ruusuilla tanssimista, mutta mitä minä oikein olin odottanut? Että kaikki menisivät putkeen? Iloisesti vanhat Joutsenet tulisivat clubiini? Ei, tämä on ollu raskasta jokaiselle. Minulle myös. 

''North Swans... Hmm? Tulin klubiin uutena ja yksin, mutta löysin paikkani heti. Otitte minut hyvin mukaan molemmilla kerroilla kun liityin. En tajua miten voi olla näin ihania ihmisiä olemassa, onneksi oon täällä.'' - Amanda Silverheart. 

Osa vanhoista tutuista ja ihanista ihmisistä ovat vain kadonneet vaikka toivoin, että mahdollisimman moni olisi tullut Satakieliin, mutta toiveet eivät aina toteudu. Minä henkilökohtaisesti olen silti positiivinen ja katson tulevaisuuten pilke silmäkulmassa. Vaikka ristiriitaiset tunteet myllertävät tällä hetkellä päässäni yritän olla hyvä omistaja, ja saada Satakielille hyvän ja valoisan tulevaisuuden, mutta tarvitsen siihen myös teitä. En selviä tästä yksin. 

Steel Nightingales on syntynyt ristiriitaisin ja hieman hämmentävin, surullisin ja epävarmoin tuntein, mutta haluan ne tunteet pois kaikilta. Steel Nightingales toimii kuin North Swans toimi, mutta eri omistajalla ja nimellä. Priscilla Mountainlake toimii clubissamme leaderina ja parhaimpana sellaisena. Toivotan kaikki vanhat Joutsenet tervetulleiksi Satakieliin. 

Joutsenet olivat mahtava clubi myös minulle, vaikka päätinkin luoda oman clubin ei se meinannut sitä, että en pitänyt North Swansseista. Tutustuin siellä useisiin ihaniin ihmisiin, tutustuin Priscillaan, hänestä on tullut minulle yksi tärkeimmistä ystävistäni, sso vaimoni, oikea ystäväni ja vaikka asutaan eri paikkakunnilla nähdään silti mahdollisimman usein. Olen aina kiitollinen, että Joulukuussa 2015 liityin North Swansseihin. En koskaan tule unohtamaan ihmisiä sieltä, ihania hetkiä clubilaisten kanssa, mutta minun kohdallani oli vain aika jatkaa eteenpäin. Toteuttamaan omia unelmia.

N%C3%A4ytt%C3%B6kuva%202016-02-11%20kell

 

N%C3%A4ytt%C3%B6kuva%202016-02-23%20kell